Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Jeśli tylko - 7 2 - Zakochana złośnica - 6 3 - Piękna i teczka - 6 4 - Christmas Cupid - 5 5 - Fałszywy narzeczony - 5 6 - Pomocnik Świętego Mikołaja - 5 7 - Czarny rycerz - 5 8 - Christmas Bounty - 4