Mi się podobał , lubie , kocham takie klimaty , taki lekki , przyjemny ładny :)
faktycznie lekki i przyjemny :) Ale co jest Vincent to jest i też gra potwora :D
http://www.filmweb.pl/film/%C5%81owca+i+Kr%C3%B3lowa+Lodu-2016-684721
Lepszy od "jedynki", moim zdaniem.
Nie wiem czego dokładnie szukasz ale jeśli chodzi o klimat :
Filmy:
-Czarnoksiężnik z Oz (1939)
-Legenda(1985)
-Nico jednorożec(1998)
-Podróż Jednorożca(2001)
-Zaczarowany ogród Tomka (1999)
-Wehikuł czasu(1960)
-Niekończąca się opowieść (1984)
-Willow(1988)
-Labirynt(1986)
-Miasto zaginionych dzieci(1995)
-Jack i magiczna fasola (2009)
-Królewna Śnieżka(2001)
-Frankenstein i ja 1997
-Duch Canterville(1996)
-i seria filmów: Najpiekniejsze basnie braci Grimm
Seriale
-Opowieści z Narni 1988
-Bajarz 1987
-The Borrowers 1992
-Po drugiej stronie lustra 1995
-Frankenstein 2004 miniserial (ten z Luke Goss!)
Jeśli chodzi o romanse :)
Filmy:
-Piękno w twoich oczach(1998)
-Upiór w operze (2004)
-Zaklęta w sokoła (1985)
-Fantaghiro(1991)
-Wilk (1994)
-Nie ma takiej rzeczy (2001)
Seriale
-Dziesiąte królestwo 2000
-Dawno dawno temu 2011
Sama lubię baśniowo-fantasy klimaty czy romanse z takim tłem :) chyba każdy lubi czasem uciec w dziecięcy magiczny świat ...
-Plusk1984
Jane Eyre ( najlepsze są miniseriale z 1983 i z 2003) i filmy/miniseriale na podst. powieści Jane Austen np. Rozważna i romantyczna
Ktoś sknocił program dziś był ten film http://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kna+i+bestia-2012-675903