W krainie bez światła nagle pojawia się dziwny, oświetlony obiekt, który wywołuje poruszenie wśród mieszkańców. Egoizm i chciwość przenikają ten mroczny świat.Zobacz pełny opis
Jezioro, w którym nie można wędkować ani pływać, otoczone jest 12 domami. Mieszkańcy tej małej wioski każdego dnia mają tylko 40 sekund na załatwienie swoich spraw. Pozostała część doby pogrążona jest bowiem w nieprzeniknionym mroku. Pewnego dnia na środku jeziora pojawia się dziwny, świecący obiekt. Jego blask jest jednak zbyt słaby, byJezioro, w którym nie można wędkować ani pływać, otoczone jest 12 domami. Mieszkańcy tej małej wioski każdego dnia mają tylko 40 sekund na załatwienie swoich spraw. Pozostała część doby pogrążona jest bowiem w nieprzeniknionym mroku. Pewnego dnia na środku jeziora pojawia się dziwny, świecący obiekt. Jego blask jest jednak zbyt słaby, by zapewnić wszystkim mieszkańcom normalne życie, ale może odmienić los pojedynczego domostwa. Wkrótce pojawia się pierwszy śmiałek, który ma plan, jak zdobyć przedmiot tylko dla siebie.